Ett år senare

Hej allihopa! Long time no see.

I söndags 02/03/2014 var det precis 1 år sedan jag kom till London. Ensam, rädd och bodde på ett hostel långt ut i östra London. Året som gått har varit mitt mest lärorika, roliga och äventyrliga hittills. Ändå känns det som att äventyret bara har börjat.

Sen i augusti spenderar jag många av mina äventyr med min pojkvän Ryan. På onsdag åker vi till Sverige i 1 vecka, det blir första gången han är i Sverige och även första gången han träffar någon ur min familj. Det ser jag fram emot supermycket! Har ni tips på något ställe man måste se (i iSala, Mora eller Stockholm), något man måste prova att äta eller liknande så lämna en kommentar.

I lördags flyttade jag till Finchley Central och bor nu i norra London med 2 britter och 2 irländare. Där trivs jag superbra!

20140305-162820.jpg
Ryan och jag

20140305-162900.jpg
Inlägget är tillägnat min snygga kollega Lovisa som tvingade mig att blogga idag!

Lämna en kommentar