Halloween

I fredags firade vi Halloween, och i år gick vi in för det. Vi började kvällen på The Littleton arms och fortsatte sen till Koko för att dansa. Vi var lite rädda att vi skulle vara dom enda utklädda, men alla var mer eller mindre utklädda. Vi såg allt från Beyonce till Buzz Lightyear, minions och monster. Vi fick en del beröm och applåder (nåja en gång i alla fall) för vår utstyrsel. Skrämde lite folk genom att bara finnas och fick höra att jag såg läskig ut medan folk skrattade nervöst åt mig, tyckte dock att jag var rätt söt? Lika söt som min döde vän här! Bilderna visar nog kvällen bättre.

IMG_6545 IMG_6543
Kajsa som Corpse Bride!
IMG_6544
Och jag var buktalardocka.
IMG_6551

20131103-220350.jpg
IMG_6559
Sminket var inte lika bra efter några drinkar, men då gjorde det ju inget!

20131103-221003.jpg
På Koko spelade Splashh. Kul kväll!

En tanke på “Halloween

  1. Sag din kommentar hos theoddway och ville bara saga FLYTTA!!! Bor ocksa i London och betalar en formogenhet i hyra MEN jag bor valdigt frascht och med ett toppenlage! Visst kravs det lite mer effort (och tur) att hitta ett bra boende har, men standarden ar faktiskt hogre an att man ska behova tolerara att bo som du gor. Det finns betydligt mycket battre boende an sa och antagligen kostar det nastan lika mycket som dar du bor nu. Tyvarr finns det del landlords som utnytjar att manga nyinflyttade inte vet vad man kan forvanta sig och kraver overpriser for lagenheter som ingen egentligen borde bo i..

Lämna en kommentar